بیهوشی دندانپزشکی کودکان چگونه است
نوشته شده توسط : دکتر فدرا یوسف پور
کودکان در زمان درمان و طی مراحل ترمیم و جراحی دچار درد و ناراحتی می شوند و تحمل این درد برای کودکان با سنین کم و حتی بزرگسالان ممکن نمی باشد. و همچنین کودکان کم سن و کودکان دچار ناتوانی جسمی و ذهنی نمی توانند همکای لازم را در زمان درمان و جراحی با پزشک داشته باشند از این رو دندانپزشک برای کنترل درد و ترس و اضطراب کودکان از انواع روش های بیهوشی استفاده می کنند.
 

بیهوشی دندانپزشکی کودکان چگونه است، سوالی می باشد که ممکن است ذهن بیشتر والدین را دگیر کند. کودکان و اطفال باید در زمان حضور در کلینیک دندانپزشکی احساس راحت و آرامش داشته باشند استفاده از روش بیهوشی نقش بسیار مهمی را برای کنترل درد و ناراحتی کودکان در حین درمان دندانپزشکی به وجود می آورد. استفاده از روش های بیهوشی تحت نظر متخصص بیهوشی کاملا امن و بی خطر می باشد. دندانپزشکی تحت بیهوشی اطفال به چند روش مختلف صورت می گیرد که این روش ها بستگی به سن کودکان و اطفال دارد.

بیهوشی دندانپزشکی کودکان چیست

کودکان در زمان درمان و طی مراحل ترمیم و جراحی دچار درد و ناراحتی می شوند و تحمل این درد برای کودکان با سنین کم و حتی بزرگسالان ممکن نمی باشد. و همچنین کودکان کم سن و کودکان دچار ناتوانی جسمی و ذهنی نمی توانند همکای لازم را در زمان درمان و جراحی با پزشک داشته باشند از این رو دندانپزشک برای کنترل درد و ترس و اضطراب کودکان از انواع روش های بیهوشی استفاده می کنند با این کار کودکان هیچ خاطره ای از زمان درمان را نخواهند داشت و برای مراجعه های بعدی به دندانپزشک همکاری لازم را با والدین انجام می دهند.





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: